TOP FOR DOG: Sucha karma Carnilove Fresh Carp & Trout

 




Carnilove Fresh Carp & Trout to propozycja suchej karmy bez zbóż oraz ziemniaków dla dorosłych psów wszystkich ras. Jej głównymi składnikami są karp oraz pstrąg. Takie połączenie to idealne źródło łatwo przyswajalnego białka, ale także kwasów omega 3 i omega 6.

Z produktami Carnilove miałam już styczność, przede wszystkim dzięki ich przysmakom, które zapadły mi głęboko w pamięć, jako naprawdę dobre jakościowo i ładnie pachnące ciasteczka dla psów (które również były o smaku ryby!). Nie miałam więc oporów przed podjęciem się przetestowania także karmy i wiedziałam, że się nie zawiodę.

Skład karmy Carnilove prezentuje się bardzo dobrze i niezwykle szczegółowo. Zdecydowanie zachęca, a większość użytych do jej produkcji naturalnych składników cechuje się jakością human grade.


Jeżeli mieliście już do czynienia z produktami Carnilove, to na pewno zwróciliście uwagę na ich zapach. Jeżeli nie jesteście zwolennikami woni ryby, to ta karma nie sprawi, że podczas karmienia psa będziecie mieli skrzywioną minę! Pachnie naprawdę bardzo ładnie i nie czuć w niej w ogóle ryby, pomimo że zawartości procentowej ryb jest w niej dosyć sporo.  

Granulki są standardowej wielkości idealnej dla psów ras średnich, nie brudzą znacząco rąk i tak jak wspominałam, ładnie pachną! Jest to zdecydowanie plus, jeżeli czasami zamieniamy posiłek w trening i skarmiamy naszego psa ręką.



Do testów otrzymałam 10 opakowań po 1,5kg karmy, co moim zdaniem jest świetnym rozwiązaniem jeżeli chodzi o przechowywanie lub zabranie jej ze sobą w podróż i porcjowanie. Dodatkowo każde opakowanie zamykane jest na zamek strunowy, co tym bardziej ma wpływ na jej świeżość.

Karmy Carnilove według oceny karmopedii są wysoko oceniane, ale czy ja dałabym im również 5 gwiazdek?
Zdecydowanie tak! Karma Carnilove uplasowała się wysoko na mojej liście psich karm i uważam, że to jedna z fajniejszych propozycji, jakie jadła Sita.  Przez cały okres pałaszowania jej nie miała żadnych gastrycznych problemów, a co więcej mam wrażenie, że strasznie jej smakuje. Sita nie jest typem niejadka i zazwyczaj zjada wszystko, co jej zaproponuję, ale tutaj odniosłam wrażenie, jakby była jeszcze bardziej niecierpliwa pory swojego otrzymywanego posiłku.

Recenzja powstała we współpracy z Carnilove Polska w ramach plebiscytu Top For Dog.

Komentarze

  1. Ciekawa propozycja karmy dla psa. Ja często kupuję karmę na https://welovepet.pl Polecam zajrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najczęściej wybieram karmy z https://www.vipazor.pl/ :) Mają spory wybór i szybką wysyłkę :) Mój zwierzak uwielbia mokre jak i suche karmy więc zamówienie zawsze jest duże :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz