TOP FOR DOG: T-shirt Show Your Pup



T-shirty to jedna z tej części garderoby, którą noszę na sobie najczęściej i podejrzewam, że nie tylko u mnie w szafie one królują. Najbardziej lubię proste, jednolite, ale znajdą się i takie, które wyróżniają się jakimś nieskomplikowanym designem.

Do tegorocznego plebiscytu Top For Dog zgłosiła się marka Show Your Pup, wraz z ofertą t-shirtów z personalizowaną grafiką powstającą na bazie zdjęcia naszego pupila. To idealna propozycja dla osób chcących mieć swojego zwierzaka zawsze przy sobie – bo jak nie jesteśmy go w stanie zabrać gdzieś ze sobą realnie, to przynajmniej na koszulce będzie taka możliwość J



Jak to działa? Wybieramy przez stronę ShowYourPup odpowiednią na nas koszulkę (typ, rozmiar, kolor oraz szablon grafiki), dokonujemy zakupu, a następnie przesyłamy na adres mailowy lub podany na stronie dropbox zdjęcie naszego pupila i ewentualne uwagi odnośnie grafiki. Jeżeli proponowane w ofercie szablony nie spełniają naszych oczekiwań, to śmiało możemy skontaktować się mailowo z ShowYourPup, a oni dostosują grafikę do naszych potrzeb. Ważne jest, aby wybrana przez nas fotografia była dobrej jakości. Zalecenia według producenta są następujące: 

Następnie czekamy na nasz projekt i go zatwierdzamy drogą mailową.

 Ja tym razem poszalałam i wybrałam kolor t-shirtu dosyć niecodzienny jak dla mnie, bo ciemnoróżowy, wpadający wręcz w amarant. Stwierdziłam, że za dużo w mojej szafie czerni i szarości – czas wprowadzić tam jakąś weselszą barwę! Pomyślałam też, że grafika, którą sobie zażyczyłam będzie fajnie z tym żywym różem kontrastować. Tak jak już wspominałam na początku, nie lubię na ubraniach skomplikowanych grafik. Raczej stawiam na coś mniejszego, nie rzucającego się za bardzo w oczy, delikatnego. Z tego względu zdecydowałam się na wzór Pocket, czyli imitację kieszonki umieszczoną na lewej piersi. Widnieje na nim portret Sity, z pomarańczowo-morskimi monsterami w tle. Gdyby się tylko przeczytało mój opis, to można by pomyśleć, że takie połączenie kolorystyczne to istne szaleństwo. Faktycznie, trochę tak jest, ale ze względu na to, że grafika Pocket jest niewielka w stosunku do wielkości koszulki, to nadal, oceniając całość, pozostaje w ramach delikatności.

Jakościowo koszulka jest świetna – wykonana w 100% z bawełny. Jest przyjemna w dotyku i naprawdę wygodna. Dzięki swojej lekkości nie ma się uczucia, że coś na nas ciąży. Trochę się gniecie, jak przeleży złożona w kostkę w szafie, ale być może na moim kolorze widać to mocniej. Jednak jak ją założymy na siebie to potrafi się też nieco wyprostować – to opcja dla osób takich jak ja, które nie przepadają za prasowaniem J Nadruk został wykonany techniką DTG. To nowoczesna technologia, oddająca w pełni głębię kolorów, dzięki czemu grafika jest żywa i intensywna, a także bardzo trwała. Nie zaobserwowałam, aby coś się z nim stało po praniu, jednak dla bezpieczeństwa zawsze piorę wszystkie ubrania mające jakikolwiek nadruk na lewej stronie.

Parametry techniczne koszulek:




Ta koszulka to doskonały pomysł na prezent dla każdego wielbiciela gadżetów ze zwierzęcym akcentem. W dzisiejszych czasach każdy z nas chciałby być chociaż trochę oryginalny i wyróżniać się z tłumu. Dzięki personalizacji jest to jak najbardziej możliwe! ShowYourPup ma w swojej ofercie także inne produkty i akcesoria. Polecam zajrzeć na ich stronę, a na pewno znajdziecie coś dla siebie!

Recenzja powstała we współpracy z ShowYourPup w ramach plebiscytu Top For Dog.

Komentarze

  1. Fajny pomysł, w sam raz dla typowych miłośników czworonogów. Ja swojego pieska wszędzie ze sobą zabieram. Znalazłem tak też super rzecz - kamizelka asekuracyjna dla psa pozwoli na pływanie kajakiem z pieskiem.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz