TOP FOR DOG: PIESKI Z KRESKI CZYLI PERSONALIZOWANA GRAFIKA Z TWOIM PUPILEM NA BLUZIE

 

Jesień i zima za pasem, a co za tym idzie każdy z nas reorganizuje swoją garderobę tak, aby sięgać po ciepłe swetry, bluzy, szaliki, czapki. Z tej okazji letnie ubrania chowamy w karton i czekamy do przybycia kolejnej wiosny. Nie wiem jak wy, ale ja jesień uwielbiam, właśnie za sprawą wyżej wymienionych zmian jakie zachodzą w mojej szafie. Bluza, na przemian ze swetrem, staje się moją nieodłączną częścią dnia, a tym bardziej każdego spaceru z psem. 

W ramach tegorocznego plebiscytu Top For Dog, pod koniec lata, spadł nam jak z nieba Pan Hubert - twórca wszystkich pięknych rysunków, które zobaczyć można pod szyldem „Pieski z kreski”. Jak sama nazwa marki wskazuje, rysunki charakteryzują się ogromną (choć nie zawsze) ilością różnych kresek, z których finalnie powstaje niemałe arcydzieło. Nasz rysunek jest personalizowany i pieczołowicie uzgadniany z Panem Hubertem tak, abyśmy byli z niego zadowoleni. My tak naprawdę jesteśmy tylko  odpowiedzialni za przesłanie zdjęcia pupila, ewentualne podpowiedzi odnośnie naszych oczekiwań względem rysunku czy charakterystyki naszej psio-ludzkiej relacji oraz kolorystyki i oczywiście wyborem bluzy, na której grafika będzie widniała.


Ja przesyłając zdjęcie Sity miałam mniej więcej wyobrażenie, jak chciałabym, aby wyglądał wykonywany dla mnie rysunek. Zamarzyłam sobie prostą, bardziej piktogramową, nieskomplikowaną kreskę i opcję w kolorze. Powstały zatem mocniejsze kontury Sity w otuleniu pomarańczowo-żółtych barw, które zobrazować miały zachodzące słońce nad morzem. Ze względu na Sity nietuzinkowe umaszczenie zdecydowaliśmy wspólnie aby je również podkreślić. Na tle ciemno-szarej bluzy cały rysunek wygląda absolutnie fantastycznie! Pomarańczowe kolory zdecydowanie zadziałały tutaj na plus.



Opcji wyboru samej bluzy jest dosyć sporo – są różne warianty kolorystyczne oraz model. Ja wybrałam krój męski, bo nie przepadam za typowymi kobiecymi wcięciami w talii akurat w bluzach. Z reguły lepiej się czuję w większych rozmiarach, ale tym razem postanowiłam wybrać S. Jako, że to model męski to wiedziałam, że nie będzie i tak bardzo dopasowana, tylko luźniejsza, no i faktycznie leży na mnie tak, jak chciałam. Jestem zadowolona z tego wyboru.



Muszę koniecznie wspomnieć o tym, że bluza jest bardzo solidna i nie sprawia wrażenia takiej „z bazarku”. Materiał z którego została wykonana jest naprawdę świetnej jakości. Jest przyjemna w dotyku i mięciutka po wewnętrznej stronie – aż chce się ją nosić! Moim zdaniem to cecha bardzo na plus, nawet jeżeli musielibyśmy więcej zapłacić. Świetna grafika powinna widnieć na ubraniu dobrym gatunkowo, a nie jak najtańszym. Ponad to nadruk wydaje się być również bardzo wytrzymały. Nie sprawia wrażenia, że jest wprasowany czy naklejony i odpadnie nam po pierwszym praniu – zdecydowanie nie! 

Szczegóły odnośnie bluzy:

Bluza z dwuwarstwowym kapturem z kanałem na sznurek. Wykonana w 80% z gładkiej bawełny ring-spun, w 20% z poliestru

(trójwarstwowa tkanina). Szeroki, płaski sznurek w kolorze bluzy. Kieszeń typu kangurka. Prosty, nowoczesny krój, szwy boczne.

Ściągacz w pasie i przy mankietach. Wzdłuż karku taśma wzmacniająca. Dostęp do urządzenia MP3 i słuchawek dousznych.

Krój: damski, męski

Materiał: Gramatura: 280 g/m². Skład: 80% bawełna / 20% poliester, materiał zewnętrzny: 100% bawełna. Certyfikaty: WRAP, Oeko-Tex

Pielęgnacja: pranie do 40°C, suszenie w suszarce bębnowej


Suma summarum bluza z grafiką od Pieski z kreski to produkt świetnej jakości, który zachwyci nie tylko typowego psiarza. Za bluzę z personalizowanym nadrukiem zapłacimy 250zł, a z gotową grafiką 150zł, czyli wychodzi na to, że sama grafika to koszt 100zł, którą potem możemy wykorzystać nie tylko na bluzie, ale też innych rzeczach, a zapłacimy za nią tylko raz. Uważam że cena za ten produkt jest bardzo w porządku - w końcu płacimy za wspaniałej jakości bluzę, a przede wszystkim za wykonany specjalnie dla nas rysunek naszego pupila. I nikt nigdy drugiej takiej nie będzie miał! :)

Koniecznie zajrzyjcie na fanpage Pieski z kreski i zobaczcie inne rysunki! Ja jestem zachwycona i z pewnością zdecyduję się w przyszłości na jeszcze jakieś „kreski” spod ręki Pana Huberta :) Tak jak wspomniałam, personalizowany nadruk możecie umieścić nie tylko na bluzie, ponieważ w ofercie znajdują się także koszulki, kubki czy inne gadżety!

Recenzja powstała we współpracy z Pieski z kreski w ramach plebiscytu Top For Dog.

Komentarze