Dog's Craft - nowa kolekcja!

Od niedawna mamy okazję razem z Sitą użytkować produkty firmy Dog's Craft pochodzące z ich najnowszych kolekcji.

Jeden z nich to komplet o wzorze "Niezapominajki" z czarnymi okuciami - przepiękny, błękitny, można powiedzieć wiosenny, ale nadający się oczywiście nie tylko na tę porę roku! Wybrałam go ze względu na to, że ostatnio przekonałam się do koloru niebieskiego, jeśli chodzi o akcesoria dla Sity - to chyba przez to jej magiczne, w połowie błękitne oczko :) Zdecydowałam się też wybrać pierwszy raz obrożę pół-zaciskową i zdecydowanie nie żałuję tej decyzji! Od pierwszego spaceru mam bardzo pozytywne odczucia. Jeżeli chodzi o taśmę, to jest ona mocna, ale nadal lekka i dosyć miękka. Nie zauważyłam do tej pory żadnych wystających niteczek, materiał bardzo łatwo się czyści i zachowuje swoje piękne kolory!








Kolejny komplet to bezapelacyjnie hit i mój ulubieniec od samego początku!
Soczyście pomarańczowy komplet smycz+obroża z nowej kolekcji "Basic" to zdecydowanie rzecz która pozostanie z nami na długie lata spacerów, a przynajmniej tak podejrzewam. Użyłam dosyć odważnych słów, ale wykonanie i grubość taśmy mówi sama za siebie. Smycz jest dosyć sztywna przez grubość materiału, ale coś za coś prawda? Tu chodzi o wytrzymałość, komfort, bezpieczeństwo i jednocześnie styl :) Nowa kolekcja przedstawia jednolite kolory, co uważam za duży plus i odskocznię od masy wzorków które widzimy wszędzie dookoła. Dodatkowo możemy zmieszać jednolitość ze wzorkami nie od kompletu, pole do popisu jest tu ogromne! Wszystkie kolory są bardzo żywe i przepiękne. Do wyboru mamy: pomarańcz, róż, miętę, błękit, jasny fiolet, ciemny fiolet oraz zieleń.











Z całego serduszka polecam akcesoria z Dog's Craft i zachęcam do obejrzenia ich pozostałych produktów!

zdjęcia: https://www.facebook.com/CyntiaPhoto/
modelka: https://www.facebook.com/sitabordercollie/

Komentarze

  1. Piękne są to obroże a jeszcze piękniejszy piesek ;) Po najlepszą karmę dla psów zapraszam na https://narffood.pl :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz