Komplet od Sowinka Design

Dzisiejszy wpis będzie po części recenzją, ale jako, że wolę czasem zastąpić słowa zdjęciami, przygotowałam dosyć obszerny fotoreportaż produktu :) 





Z akcesoriami Sowinki miałam już do czynienia zanim pojawiła się u mnie Sita – robiłam wtedy zdjęcia otrzymanych od nich produktów na moim starszym psie oraz jednej z suczek znajomej. Tym samym wszystkie te rzeczy pozostały dla mojego użytku i zaraz po tym, jak Sita troszkę podrosła, mogłam zacząć jej zakładać szelki typu guard, do których była dołączona również smycz o tym samym wzorze. Od pierwszego spaceru totalnie je pokochałam i moja sympatia do tej firmy automatycznie wzrosła. Wszystkie akcesoria są bardzo mocne i solidnie wykonane – sam materiał taśmy jest dosyć gruby, ale tym samym lekki i nie sztywny, tak jak by się mogło wydawać. Od dłuższego już czasu nosimy się w tych szelkach i pomimo licznych wizyt w jeziorze, morzu, tarzaniu się w piasku czy innych psich przyjemnościach muszę przyznać, że jestem zaskoczona, ponieważ ani razu jeszcze ich nie prałam, a wyglądają jak nowe! Wszelkie zabrudzenia nie są za bardzo widoczne i nie osadzają się tak bardzo na materiale.



Nie mogłam nie skorzystać z okazji, aby Sita otrzymała swój własny, tym razem spersonalizowany komplet! Postawiłam na duet obroża+smycz przepinana. Jedne szelki póki co nam wystarczą, a smycz przepinaną wybrałam z tego względu, że pozostałe, które posiadam są krótkie, a często przydałoby się coś dłuższego np do ćwiczeń, żeby specjalnie nie zabierać ze sobą linki treningowej. Wybrałam długość 2,5 metra.






 Z szerokiej gamy przeróżnych, ślicznych wzorów wybrałam pattern kwiatowy, który kojarzy się z latem, a przy tym posiada pomarańczowy akcent - bo przecież inaczej być nie mogło, wszystko pod kolor psa! Podszycie obróżki dobrałam również w kolorze pomarańczowym z neoprenu.




Nowością w ofercie Sowinki są okucia w kolorze różowego złota! Początkowo wybór padł na te czarne, z blokadą na zatrzasku, jednak gdy tylko się dowiedziałam, że do wyboru jest jeszcze nowa opcja to momentalnie zmieniłam zdanie! Patrzcie tylko jak całość pięknie ze sobą współgra! Bardziej idealnie być nie mogło :)







Zawsze zwracam uwagę na detale. W tym przypadku jestem zupełnie oczarowana woreczkami, które są dołączane do każdego zamówienia. Dzięki nim można w elegancki sposób przechowywać nasze akcesoria, a także bezpiecznie je przetransportować. Oczywiście można ich użyć również do innych celów, zależy kto co wymyśli :) Spójrzcie jakie są piękne!


Jeżeli stawiacie na wytrzymałość, a do tego patrzycie również na wygląd to z całego serca polecam produkty od Sowinki! Możliwości doboru rozwiązań do oczekiwań klienta jest sporo, do tego zapewniam, że każdy znajdzie swój wymarzony wzór, bo jest ich naprawdę dużo do wyboru :)



Dziękuję Sowinka Design ! <3

Komentarze